video workout

De bra bulge workout

Je herkent het misschien wel dat je bh soms niet zo mooi zit. Met name omdat je teveel vet rondom je bh-bandjes hebt zitten. Dat vet wat er zo prachtig onder uitkomt en allesbehalve mooi overkomt in een mooi strak shirtje of jurkje, blegh! Ik had hier zelf ook last van, maar het wordt steeds minder door de bra bulge workout. Door de oefeningen in deze workout kon ik binnen vier maanden mijn rug gladder trainen. Met name het gebied rond mijn bh-bandjes, whoohoo!

bra bulge workout

Ik besteed minstens een keer per week veel aandacht aan de bra bulge workout. Ik gebruik gewichten tussen de 2,5 en 20 kilo zodat ik mijn rug kan shapen. Ik wil namelijk wat spier ontwikkelen, maar met name mijn rug shapen en vet verbranden. Met deze oefeningen zal je ongetwijfeld verschil op merken als je ze regelmatig inzet. In het begin had ik er aardig wat spierpijn van, maar nu merk ik dat de oefeningen steeds makkelijker gaan.

Ik ga dus langzaamaan het gewicht iets verhogen. Als je net begint met deze oefeningen ga dan niet meteen aan de slag met zeer zware gewichten. Kies een gewicht dat voldoende weerstand biedt, maar er niet voor zorgt dat je de juiste houding kwijtraakt tijdens het uitoefenen. Kies dan een lager gewicht en herhaal de oefening iets vaker. Uiteraard is het ook een goed idee om hulp te vragen aan een professional in de gym. Better safe than sorry!

Enjoy the bra bulge workout en deel deze met iemand die er ook iets aan heeft!

Kaya-Quintana

P.S. Volg mij op Youtube voor meer workouts, see you there!

You Might Also Like